R/each 3

Kan mij niet herinneren dat ik zo fanatiek aan iets aan het breien was  als nu. Op de foto is te zien hoe ver ik ben, nog zo’n 10 naaldjes tot het einde van clue 2 en dan aan clue 3 beginnen. Die ziet er op het eerste gezicht makkelijk uit, dus als deze clue net zo voorspoedig breit als clue 2 dan moet het toch lukken om over een week aan clue 4 te beginnen. Clue 4 komt morgen uit, heel benieuwd!

2015-11-26 21.31.51 Tot nu toe heel erg blij met het resultaat, zie ook allerlei verbanden tussen clue 1, 2 en 3. Ben wel een beetje eigenwijs geweest. Op de foto’s van enkele mede-breisters in de groep vond ik dat de nupps een beetje te klein naar mijn zin waren en  ik heb de stoute schoenen aangetrokken en op eigen houtje een nupp van 9 lussen gemaakt en heb daar totaal geen spijt van. Misschien nog een naaldje breien voor het slapen gaan, anders morgen weer heerlijk verder.

