Blog versloft

Ging op bezoek bij Kate Davies Designs en van het een kwam het ander, ik moest constateren dat ik mijn eigen blog al een tijdje niet had bijgehouden. Dan voor mijzelf maar even een update, zodat ik weet waar ik mijn tijd aan besteed heb tot nu toe. Ben gestart met de Irish Circles van Karen Cunningham. Hieronder mijn eerste resultaten na twee les sessies, want deze quilt kan alleen maar gemaakt worden als je bereid bent 1 keer per maand met een aantal gelijkgestemden bij elkaar te komen bij, in mijn geval, Den Haan en Wagenmakers in Amsterdam.

Mijn hoofdkleur is donkergrijs en mijn quilt zal vooral veel geel bevatten met rood en zwart\donkergroen als toegevoegde kleuren. De middencirkel heb ik aangepast aan mijn gezin, moeder houdt naast quilten ook van breien, vader geniet van een vervroegd pensioen, oudste zoon nog hevig verliefd op zijn vriendinnetje en jongste zoon in diepe gedachten verzonken hoe te programmeren en dat vertaald in katten uit het boek Little Stories of Cats van Reiko Cato.

R/each is af, rond de kerst zoals je op de gemaakte foto kunt zien en ik ben er heel erg tevreden over. Daarna ben ik voor oudste zoon een slip-over gaan breien en nadat ik deze had afgerond ben ik gestart met een Bella Botanica voor mijzelf met garen dat de zonen onder de kerstboom hadden gelegd. Ga all the way, wat betekent dat ik zowel nupps als kralen ga breien. Dat laatste is voor het eerst dus ik ben benieuwd hoe mij dat gaat bevallen. Ben nu op de helft van de eerste chart en ben content met het resultaat tot nu toe.

Zo, ben weer even bij en nu maar weer proberen iedere week in ieder geval één update te plaatsen.

