Zondag

So far so good, de eerstvolgende zondag wederom een blogje en zowaar voortgang in beide projecten.

2016-04-24 10.46.09

Nog één extra item voor in de cirkel vinden en nog wat katten voorzien van ledematen, snorharen en ogen, vastgespelde items vastnaaien en dan is de cirkel  af en moet ik de drie onderdelen voor het middenblok  netjes op elkaar laten passen, klusje op zich.

Ook de shawl vordert, zei het iets langzamer, nu nog één herhaling van chart 1 en dan mag ik aan chart 2 beginnen, inclusief de kraaltjes en de nupps, ik zie er naar uit. Ondanks slechte weer dat vandaag zo af en toe overtrekt, veel te veel licht in de kamer waardoor kleuren niet natuurgetrouw overkomen, quiltblok is okergeel en shawl is lila-grijs, maar ze geven een indruk van de vorderingen.

2016-04-24 10.43.06

Afgelopen donderdag weer eens naar Rotterdam geweest, ik had kaartjes gewonnen voor Mahler 10 in de Doelen en het was de moeite waard. Eerst nog even langs het Kookpunt gereden, natuurlijk weer niet met lege handen kunnen vertrekken, overigens ook lekkere tosti gegeten in hun pop-up kantine.

Nu zorgen dat ik deze week de cirkel zover mogelijk af kan krijgen, zodat ik niet teveel achterstand oploop als wij volgende week weer verder gaan met de bee/les van de Irish Circles in Amsterdam.

