Max in de muur

Op de zondagen dat de Formule 1 races op TV worden uitgezonden zit ik minstens twee uur in het geluid van ronkende motoren. Helaas zijn Monaco en Max Verstappen géén goede combinatie dus nu maar afwachten of de winst in Barcelona éénmalig is geweest of dat Max ons nog meer gaat verbazen de komende races.

Zelf druk bezig geweest deze week met de Irish Cirles met als hoogtepunt afgelopen zaterdag de bijeenkomst om onze nieuwe blokken op te halen, blokken 9 tot en met 12 en genoten van alle mooie blokken van de andere noeste arbeiders. Zo gezellig geweest gisteren dat ik van de anderen weer geen foto’s heb gemaakt. Volgende keer dan maar, de laatste keer overigens voor de zomervakantie.

Hierboven mijn oogst voor de afgelopen vier weken, niet veel, maar ook veel uitzoekwerk verricht, stofkeuzes voor de andere blokken apart gelegd dus ik hoop voor de volgende bijeenkomst iets meer blokken klaar te hebben. Het leuke van de bijeenkomsten is dat je van elkaar veel kunt leren, soms is je eigen methode niet verkeerd, maar wel heel omslachtig of is andermans methode veel accurater, kortom, nooit te oud om te leren.
Mocht je de quilt kennen, het blok rechtsonder op de foto met vier blokken is mijn eigen versie van blok 4 uit de quilt. Blok 4 heeft géén frame en voor de symmetrische mens in mij was dat een blok te ver, dus mijn blok 4 heeft een frame!

Heb ook deze week het nieuwe boek van Kate Davies besteld. Zaken gaan goed want binnen no-time hadden wij de server op tilt. Gelukkig was dat ongemak snel verholpen. Ik zou zeggen, voor de breisters onder ons, kijk vooral op haar site en die van haar co-auteur en misschien wordt je wel net zo verliefd op dit boek als ik al ben.

