Workshop

Vrijdag de langverwachte workshop Back Basting Applique die werd gegeven bij Den Haan & Wagenmakers door Beverly Bennett. Nu had applique, dacht ik, géén geheimen meer voor mij, maar deze workshop heeft mijn ogen geopend. Boy, wat heb ik veel geleerd van Beverly. Kleine steekjes, tuurlijk denk je dan, maar klein bij Beverly en klein bij mij zijn twee totaal verschillende dingen. Vergelijk …….. met ——– en je hebt het verschil te pakken. Echt, als je de kans krijgt deze workshop te volgen, doen, ook al denk je goed te kunnen appliqueren, Beverly’s kennis van appliqueren is mega! Mocht je na de workshop nog behoefte hebben aan extra literatuur, dit boek is ons door Beverly aangeraden. Wat ik nog het meest op prijs heb gesteld is het mini-naaldenmapje met daarin een aantal applique naalden om uit te proberen, zo attent.

 

Binnenkort het geleerde op de Circles toepassen.

DH ondertussen druk met de voorbereidingen van een barbecue voor de jongste zoon die, ietwat verlaat, zijn verjaardag binnenkort met vrienden gaat vieren. Zelf verse worst gemaakt, stukje gebakken om voor te proeven en jammie, feestje kan beginnen.

