Prijs mij gelukkig!

Nog drie weken en dan viert een groot deel van Nederland Sinterklaas. Dat betekent ook dat ik nog drie weken de tijd heb om een heleboel “huiswerk” voor mijn Irish Circles af te maken. Weet nu al dat ik dat niet ga redden (zucht). De Shetland hap is te leuk om te laten liggen en, zoals je op de foto kunt zien, ik heb de eerste bocht gerond, nog drie te gaan.

2016-11-13-14-05-41

Ben ook wel tevreden met de gekozen kleuren, zo uit mijn comfortzone, maar wel heel vrolijk en warm.

Bij het wisselen van de seizoenen ontstaat vaak ook de behoefte aan nieuwe accessoires en zo heb ik twee bolletjes grijze Rowan Cashmere aangeschaft om daarmee een muts te breien, nog meer vertraging voor de Circles.

Een van mijn andere zwaktes, het kopen van boeken, stak ook de kop weer op en de afgelopen maanden heb ik weer een aantal boeken toegevoegd aan mijn bibliotheek. De laatste tijd naast het enkele quiltboek voornamelijk brei-gerelateerde aankopen, borduren lijkt een beetje uit de gratie, maar ik blijf voorzichtig, het virus zou zomaar weer kunnen opvlammen.

Ach, het wordt winter en dan is er toch meer tijd beschikbaar om zo nu en dan een boek door te bladeren? Wie houd ik hier voor de gek, zei de gek?

Ik prijs mij maar gelukkig dat mijn dagen te kort zijn om alle leuke dingen te doen die op mijn pad komen en dat alle nare dingen verbleken naast de positieve invloeden die ik mag ervaren van familie, vrienden en hobby’s.