Genieten

2017-02-05-00-35-15

Zou bovenstaande foto eigenlijk niet moeten plaatsen, maar zonder naamsvermelding kan het hopelijk minder kwaad. Vanaf 1 februari breien een aantal Ravelers aan een sok ontworpen door Kirsten Kapur, de eerste clue zie je hier, woensdag a.s. komt clue nummer 2, dus ik moet even rustig wachten. Linksboven is ietwat paars uitgevallen, maar de grote foto laat het donkerrood beter uitkomen. De lichte draad is heel licht grijs, ik ben blij met mijn kleurenkeuze.

Ach denk je dan, nog genoeg te doen, maar ik kon niet meer wachten om nu echt eens een groter werkstuk te gaan breien en het is een vest geworden. Beginnen aan de bovenkant en dan uiteindelijk bij de boord uitkomen, een geweldig avontuur voor iemand die als grootste uitdaging tot nu toe een paar toe-up sokken heeft gebreid.

Daarnaast ligt natuurlijk nog de Shetland Hap te wachten op draadjes afwerken en blocken, de Bella Botanica vraagt aandacht en o ja, mijn quiltactiviteiten liggen bijna stil tijdens al dit breigeweld.

O ja, voor het geval ik mij verveel, deze week is de Handwerkbeurs in Zwolle, ga zeker proberen er een dagje naar toe te gaan.