Korte update

2016-09-04 20.41.28Binnenkort mogen DSs weer de nodige aandacht aan studie besteden en dat betekent dat het leven weer een beetje in een vast patroon wordt gegoten.

Had ik mijn Shetland Hap als vakantieproject bedoeld, kon ik er zo niet van afblijven en dit is tot nu toe het resultaat, de andere shawl moet even wachten.

Vorige week weer een gezellige bijeenkomst met de Circle-meisjes, d.w.z. wij waren met z’n drieën, maar vooral één van de andere dames had hard doorgewerkt en kon de vruchten daarvan aan de aanwezigen showen.
Kregen ook nog bezoek van Evy en Petra, heel gezellig.

Hieronder mijn noeste arbeid van de week hiervoor. Moet deze week toch een beginnetje gaan maken met de vier blokken die voor het einde van de maand klaar moeten zijn. Elsbeth stelde mij gerust voor wat betreft de extreme kreuk in sommige blokken, met blocken, een term mij welbekend vanuit het breien, zou dat zeker opgelost worden.